Contact
Gigi Hayley
Adres
Van nispensingel 93
8016 MT Zwolle
Netherlands
KvK: 78154014
Bereikbaar
Maandag: 09:00 – 17:00
Dinsdag: 09:00 – 17:00
Woensdag: 09:00 – 17:00
Donderdag: 09:00 – 17:00
Vrijdag: 09:00 – 17:00
faq
veelgestelde vragen
Wat is jullie levertijd?
Bestellingen worden diezelfde dag/ de volgende ochtend verzonden. Het product is binnen 1-3 werkdagen in jouw brievenbus. Wanneer het product niet op voorraad is duurt de levertijd langer, wij infomeren jou via de mail hierover.
Het product is niet meer op voorraad, kan ik het product wel bestellen?
Bij ons kun je het product altijd bestellen. Wanneer het product niet meer op voorraad is duurt de levertijd langer. Wij zorgen ervoor dat wij jou op de hoogte houden via de mail over de levertijd. Wanneer het product uit ons assortiment gaat, zullen wij jou hierover mailen en krijg je het geld teruggestort.
Krijgen jullie uitverkochte sieraden weer terug op voorraad?
Wij doen ons best om veel van ons assortiment terug te laten komen. Wij kunnen dit helaas niet altijd garanderen omdat ons assortiment ook vaak vernieuwd wordt. Je kunt ons wel altijd hierover mailen.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen.
Het kan zijn dat de bevestigingsmail in de ongewenste mail of spam map is gekomen. Check dit eerst, mocht je geen bevestiging hebben ontvangen kun je ons mailen via: gigihayley@hotmail.com
Verkopen jullie ook oorbellen per stuk?
Wij verkopen alle oorbellen per paar.
Van welk materiaal zijn de sieraden gemaakt?
Alle info over de materialen die wij gebruiken kun je vinden op onze site bij het kopje ‘over gigi hayley’. Daarnaast staat in de omschrijving van elk product staat van welk materiaal de sieraden zijn gemaakt.
Betaal ik verzendkosten?
Bij ons betaal je geen verzendkosten.
Ik ben influencer/model/ik heb een blog en ik wil samenwerken.
Voor een samenwerking kun je ons altijd mailen of bellen. Via de mail laten wij jou weten of wij graag willen samenwerken. Voor shoots met ons merk kun je ons berichten via social media of mail met een aantal duidelijke foto’s. Denk eraan dat je verschillende foto’s upload zodat wij een goed beeld krijgen van jouw uiterlijk. Als merk staan wij voor schoonheid in alle soorten en maten.
Geven jullie garantie op imperfecties of beschadigingen?
Wij geven op kleine en bijna onzichtbare imperfecties geen garantie. Dit doen wij omdat veel producten met de hand gemaakt worden en wij niet veel werken met producten die rechtstreeks uit de fabriek komen. Producten uit de fabriek worden vaak op dezelfde manier met fabrieksmachines geproduceerd, dit zorgt ervoor dat er weinig tot geen imperfecties ontstaan. Wij besteden veel aandacht om het product zo mooi mogelijk eruit te laten zien. En daarnaast werken wij met exclusieve ontwerpen en hoogwaardige materialen. Wanneer het product ernstig en goed zichtbaar beschadigingen bevat, kun je ons mailen/bellen en dan zorgen wij voor een passende oplossing.
Geven jullie garantie op producten die stuk zijn ontvangen?
Af en toe kom het voor bij webshops dat een product tijdens proces van verzending stuk gaat. Wanneer dit gebeurt vragen wij jou om ons te mailen. Ons mailadres kun je vinden op het kaartje wat bij de bestelling zit. Op de site staat ons telefoonnummer en mailadres ook vermeldt. Wij zullen dan voor een passende oplossing zorgen. Onze producten worden met veel zorg verpakt om beschadigingen te voorkomen. Onze postzakjes bevatten bijvoorbeeld luchtkussentjes om het product tegen invloeden van buitenaf te beschermen. Let op: wanneer het product stuk is ontvangen dient de klant binnen 24 uur dit aan ons te laten weten. Stuur ons een mail, met je naam, ordernummer en een foto van het product.
Geven jullie garantie op verkleuringen van sieraden?
Wij geven bij elk product in onze webshop het advies om onze productinformatie te lezen bij het kopje ‘over Gigi Hayley’. Hier kun je alle informatie over de materialen en verzorging van het product vinden. Wij durven daarom met 100% zekerheid te zeggen dat de materialen zoals goldfilled en RVS sieraden niet zullen verkleuren. Goldplated sieraden staan bekend om hun laagje goud en wanneer dit product in contact wordt gebracht met vloeistoffen kan het laagje goud slijten en vervagen. Dit komt voor bij alle goldplated sieraden en om dit te voorkomen kun je op onze site alle informatie lezen. Bij de sieraden met materialen die kunnen slijten/verkleuren geven wij geen garantie maar wel een goed advies.
Kan ik het product retourneren?
Let op! Onze producten kun je in de 14 dagen na ontvangst retourneren. Het retourneren is op eigen kosten. Daarnaast mogen wij oorbellen niet terugnemen ivm hygiëne, de oorbellen kun je niet retourneren. Gebruikte artikelen kunnen worden geweigerd. De producten dienen nieuw en ongebruikt te zijn. Wanneer je het product wilt retourneren, kun je voor meer informatie ons mailen.
Verzenden jullie producten ook internationaal?
Wij verzenden onze producten op het moment alleen in Nederland. Wij zijn druk bezig met een Engelstalige website voor klanten uit het buitenland. Houd daarom onze site en social media in de gaten.
Ik heb een andere vraag, hoe kan ik jullie het best bereiken?
Onze voorkeur gaat uit naar het beantwoorden van vragen via de mail of website. Mail ons via gigihayley@hotmail.com en je ontvangt binnen 1-2 werkdagen een antwoord. Via onze social media pagina van Instagram en Facebook kun je ons ook altijd contacten.